שייט באילת - הפלגות פרטיות באילת

למה שווה לכם לצאת להפלגות באילת עם זינוסטאר

למה שווה לכם לצאת להפלגות באילת עם זינו סטאר?

הפלגה של כמה שעות בים האדום היא דרך מצוינת להירגע וליהנות מהנוף של אילת. במיוחד עם היאכטה של זינו סטאר אשר מספקת הפלגות למטרות שונות, החל מהפלגות פרטיות ועד להפלגות לקבוצות. אירועי הפלגות באילת יכולים לנבוע ממגוון סיבות - מסיבות ימי הולדת, מסיבות רווקות/רווקים ועוד. במידה ואתם מתלבטים האם לצאת לשיט באילת על יאכטה, הכתבה הבאה נועדה במיוחד עבורכם.

ראשית, מה ההבדל בין יאכטה לסירה?

הרבה חובבי שיט משתמשים במילים יאכטה וסירה לסירוגין כאשר בפועל מדובר במונחים מאד שונים. יאכטה, למשל, יכולה להפליג גם במי ים עמוקים ובהמשך לכך להתמודד עם ים יותר סוער בשל גודלה ומכשירי האלקטרוניקה והניווט הייעודיים שהיא כוללת. בשל תכונותיה המאפשרות לה לספק הגנה טובה יותר עבור הנוסעים, היאכטה מתאימה הרבה יותר לטיולים ארוכים באוקיינוס.

השירות שלנו על יאכטה זינו סטאר

חברות רבות מציעות חוויות ביאכטה בהן תוכלו ליהנות משיט בסביבה בטוחה ונוחה. אצלינו גם בהפלגה קצרה של פחות מיממה תוכלו להינות מחווית נופש נעימה, ואף מעבר לכך - לגלות כיצד היאכטה עובדת, ללמוד קצת את ז'רגון השיט ועוד. אם תרצו בכך, בהחלט תרגישו שאתם משתלבים להיות חלק מהצוות.

יש לציין שהיאכטה שלנו מאובזרת לחלוטין - יש בה תאים מרווחים, חדר רחצה, מטבח, מרפסת שמש, מערכת סטריאו ועוד, לכן היא מושלמת לאירועים. בדיוק מהסיבה הזו אפשר בקלות לארגן על היאכטה חופשה רומנטית לשניים או מסיבה מצומצמת לחברים או משפחה. 

שיט באילת

מפרץ עקבה (המכונה גם מפרץ אילת) הוא הנקודה הצפונית ביותר של הים האדום. מימיו השקטים במיוחד, שוניות האלמוגים והחיים הימיים הופכים אותו לאטרקציה פופולרית מאד בקרב המבקרים באזור. הפלגות היאכטה הפרטיות שלנו במקטע הזה של חוף הים האדום של ישראל מציעות הזדמנות מענגת ליהנות מהנופים היפים במהלך הפלגה נינוחה.

שיט באילת היא ללא ספק דרך מהנה, מרגיעה ומפנקת לחוות את הים האדום. עצמו עיניים ודמיינו הפלגה באילת לעבר שונית האלמוגים בשקיעה. המשיכו לדמיין כיצד אתם לוכדים את הנופים המדהימים של המים הצלולים של האדום, ולאחר ההגעה לשונית האלמוגים - משנרקלים בין דגים אקזוטיים. עם רדת הלילה, תוכלו ליהנות מנופי הלילה המלכותיים של מפרץ אילת ולזכות באפשרות לארוחה. נשמע כמו חלום שמתגשם, לא?

יאכטה זינו סטאר

אם עניתם כן על השאלה האחרונה, תהנו במיוחד משיט באילת על יאכטה זינו סטאר הנפלאה והיפייפיה. סיור השייט של זינו סטאר לוקח אתכם אל הים האדום, שם תוכלו ליהנות מהניגוד הייחודי בין הקלידוסקופ העשיר והצבעוני של החיים התת-ימים מתחת לים הכחול לבין הרי המדבר הנישאים. הכל תוכלו לעשות על היאכטה - בין אם מדובר באירוע מיוחד, אחר צהריים עמוס באקשן על המים לילדים, התמקדות מלאה בטבע מסביב, רגיעה או כיף. אנחנו מאמינים שהשיט באילת בוודאי יהיה לא פחות מאשר אחד משיאי החופשה שלכם בישראל!

מרחב בחירה רחב בזינו סטאר

בין היתר, שווה לצאת להפלגות באילת עם זינו סטאר בעקבות מנעד רחב של אפשרויות אשר ניתן להתנסות בהן דרכה. יאכטה זינו סטאר מציעה מגוון עבור הרבה סוגי קהלים, כמו למשל הפלגות למשפחות, הפלגות פרטיות, ימי הולדת, מסיבות רווקות/רווקים, הפלגות לקבוצות ועוד. לכן אם רציתם לארגן אירוע מושקע שכל האורחים יהנו ממנו ולא ישכחו, מומלץ מאד לשקול שיט באילת על יאכטה זינו סטאר. יחד עם זאת, כדאי לציין שיאכטות להשכרה הן קודם כל אידיאליות עבור קבוצות ומשפחות קטנות יחסית. 

ממה מורכב מחיר השיט?

השכרת סירות שכר והשכרת יאכטות כוללות צוות, ארוחות וחטיפים ועל כן כל אלה כלולים במחיר. במידה ותהיו מעוניינים בכך, אפשרי גם לספק ציוד שנורקל או כל ציוד נוסף שקשור למטרת ההפלגה שלכם. טווח המחירים גמיש ומשתנה בהתאם למספר האורחים על היאכטה, לתקופה בשנה ועוד.

לסיכום

צאו איתנו לשיט ביאכטה על פני מימיו המדהימים של הים האדום ותהנו מחוויה מיטבית של פעם בחיים! השילוב של יאכטה אלגנטית, ים רחב ונופים עוצרי נשימה הופכים את האווירה להיות מושלמת. למעשה, הפלגות באילת הן חובה לכל אחד שאוהב את הים מכיוון שהן מספקות חוויה יוצאת דופן שכל אחד יוכל להתחבר אליה. מומלץ ליצור איתנו קשר עוד היום לתיאום ההפלגה הקרובה שלכם.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

שייט באילת 

זינוסטאר

שייט באילת - זינוסטאר

התקשרו עכשיו

faded-triangle-top
wavy-dashed-top
faded-slant-top

תפילה לעוברי ימים ונהרות מהרמב"ן זצ"ל:

יְהִי רָצוֹן מִלְפָנֶיךָ יְהֹוָה אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי, אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב, הָאֵל הַגָּדוֹל הַגִּבּוֹר וְהַנּוֹרָא הַמֻּכְתָּר בְכֶתֶר הָאֱמוּנָה, שֶׁתַּעֲשֶׂה לְמַעַן קְדֻשַּׁת שְׁלֹשׁ עֶשְׂרֵה מִדּוֹתֶיךָ שֶׁל רַחֲמִים, וּלְמַעַן קְדֻשַּׁת שַׁעֲרֵי הָרַחֲמִים, וּלְמַעַן זְכוּת יְשֵנֵי חֶבְרוֹן אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב אֲהוּבֶיךָ וּתְמִימֶיךָ, וּלְמַעַן זְכוּת עֲקֵדָתוֹ שֶׁל יִצְחָק יְחִידֶךָ שֶׁנֶּעֱקַד עַל גַּב הַמִּזְבֵּחַ וְהָיָה עוֹלָה תְמִימָה קְדוֹשָׁה וּטְהוֹרָה. וּלְמַעַן זְכוּתָם וּקְדֻשָּׁתָם וּנְבוּאָתָם שֶׁל שְׁמוּאֵל הַנָּבִיא וְשֶׁל אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא וְשֶׁל אֱלִישָׁע הַנָּבִיא נְבִיאֶיךָ נְבִיאֵי אֶמֶת, וּלְּמַעַן זְכוּת כָּל הַצַּדִּיקִים וְהַחֲסִידִים שֶׁהָיוּ בְּכָל דּוֹר מְגִנִּים עַל יִשְׂרָאֵל, תַּעֲמִיד הַיָּם (הַנָּהָר) מִזַּעְפּוֹ, וְיֶחֱשׁוּ גַלָּיו, וְתַעֲשֶׂה רְצוֹן לִבֵּנוּ וְתוֹלִיכֵנוּ מְהֵרָה אֶל מְחוֹז חֶפְצֵנוּ לְטוֹבָה, כַּאֲשֶׁר בְּיָדְךָ לַעֲשׂוֹת, וְתִשְׁמַע תְּפִלָּתֵנוּ וְתַאֲזִין תְּחִנָּתֵנוּ וַעֲנֵנוּ בְּשָׁעָה הַזֹּאת שֶׁאָנוּ מִתְפַּלְּלִים וּמִתְחַנְּנִים לְפָנֶיךָ, וְתוֹלִיכֵנוּ בְּנַחַת רוּחַ טוֹב כְּפִי הַצֹּרֶךְ, וְתִשְׁמְרֵנוּ מֵהֲמוֹן גַּלִּים וּמִשְּׁאוֹן מִשְׁבְּרֵי יָם, מֵרוּחַ סֹעָה מִסַּעַר וּמִצַּעַר וּמִבִּלְבּוּל עִתִּים וּמֵחִלּוּף זְמַנִּים וּמֵהַבְּרִיּוֹת הָרָעוֹת הַגְּדֵלוֹת בַּיָּם וּבַיַּבָּשָׁה, וּמִכָּל צָרָה וּמִכָּל הֶפְסֵד. וְאַל יְעַכְּבֵנוּ לֹא מַשְֹׁטִין וְלֹא מֵצַּר וְלֹא מַזִּיק וְלֹא מְבַלְבֵּל וְלֹא מַפְחִיד וְלֹא מְאַיֵּם. וְתוֹצִיא רוּחַ טוֹב מֵאוֹצְרוֹתֶיךָ לְהַנְהִיג הַסְּפִינָה, וְחַזֵּק כָּל תּוֹפְשֵׂי מָשׁוֹט וּמַנְהִיגֶיהָ וּמַלָּחֶיהָ וְחוֹבְלֶיהָ וְאָמָנֶיהָ שֶׁיִּנְהֲגוּ אוֹתָהּ כָּרָאוּי, בְּלֹא עַצְלוּת וּבְלֹא חִשּׁוּל וּבְלֹא תִשּׁוּת כֹּחַ, וְהַגִּיעֵנוּ אֶל מְחוֹז חֶפְצֵנוּ בְּלִי שׁוּם הֶזֵּק וּבְלִי שׁוּם צַעַר וּבְלִי שׁוּם פַּחַד, כִּי אַתָּה מוֹשֵׁל בְּגֵאוּת הַיָּם בְּשׂוֹא גַלָּיו אַתָּה תְשַׁבְּחֵם. הָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וְיֶחֱשׁוּ גַלָּיו. שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי, אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ. וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם, הַלְלוּיָהּ:

© 2020 YourCompany

כלי נגישות
הגדלת כתב הקטנת כתב סקאלה אפורה חדות גבוהה ניגודיות הפוכה תאורת רקע הדגשת קישורים גופן קריא איפוס