אטרקציות באילת

 :הפלגות עם זינו סטאר - כל מה שכדאי לדעת

יש מעט בילויים אשר מאפשרים את החופש וההזדמנויות שהשיט באילת על יאכטה יכול לספק. בין אם אתם נרגעים בטיול יום משפחתי, מבלים במסיבה או מציינים כל אירוע אחר - על היאכטה אפשר לעשות מגוון דברים, ותמיד ביוקרה וסטייל. צאו איתנו להפלגות באילת על פני מימיו המדהימים של הים האדום.
שייט ביאכטה
יאכטת מפרש היא כלי שיט המשמש להנאה, שיוט או אף מירוץ, אשר נשען על שימוש במפרשים כאמצעי ההנעה העיקרי. בעוד סירה היא שם כללי לאמצעי שיוט, יאכטה היא סוג ייחודי של סירה אשר משמשת לשיוט תענוגות יוקרה. כמו כן, מנועי היאכטה הם הרבה יותר גדולים מאלה של סירות, ומהסיבה הזו מסוגלים לייצר כוח רב – במקרים מסוימים אפילו עד 800 כ"ס.
פירוש הדבר הוא שמנועי היאכטות מסוגלים להפליג למרחקים יותר ארוכים. יש לציין שבהמשך להיותן סירות יוקרה מהודרות ובעלות עוצמה ליאכטות יש מרפסות שמש וכל המתקנים הדרושים כדי להרגיש נוח מאוד על הסיפון לאורך זמן.
השכרת יאכטות כוללת צוות, חטיפים ושתייה מאיזה סוג שתבחרו, כמו גם ארוחות בוקר, צהריים או ערב בהתאם. מדוע יש צורך בצוות? סירה בעלת היקף מצומצם מופעלת רק על ידי רב חובל אחד, כאשר היאכטה לעומתה בדרך כלל דורשת צוות שיסייע בתחזוקה, ניווט, הנדסה ואלקטרוניקה, תיקונים למיניהם ועוד. תפקיד הצוות לשרת את הנוסעים על הצד הטוב ביותר.
יאכטה באילת
אמנם יש פינות בעולם הזה שהפכו ליעדי יאכטות פופולריים, אך מעטים מחזיקים ברקורד של הים האדום. מלא בפלאי הטבע ושאריות היסטוריות מהעת העתיקה, הים האדום מציע מפלט פנטסטי לחובבי היאכטות. עם נמלי יציאה פוטנציאליים לאורך כל הדרך לאורך החוף, הים האדום הוא מקום פנטסטי להתרחק מהכל ולאבד את עצמך.
אם אתם מחפשים אחר הדרך המושלמת להינות מהים של אילת, עשו לעצמכם טובה ופנקו את עצמכם בשיט באילת על יאכטה בים האדום. בין אם אתם לבד, בזוג או בקבוצה, בין אם אתם מעוניינים להירגע או לחגוג ימי הולדת, מסיבות רווקים, להציע נישואין ועוד - הפלגות באילת על היאכטה שלנו מתאימה למגוון סוגי אירועים ותעזור לכם לחוות את אילת באווירה לא שגרתית כמו מלכים.
מדוע לנפוש דווקא באילת?
אילת, השוכנת בקצה הדרומי של ישראל מול הים האדום, היא לא במקרה אחד מיעדי החופשה הפופולריים בישראל. הנוף המדברי מהמם, המלונות שלה מציעים מגוון גדול של מקומות לינה, והחופים הנפלאים שלה מזמינים מאד להירגע בים ובשמש. אילת היא גם בסיס מצוין לחקר ים סוף, בעקבות הטבע העשיר השוכן מתחת למים בשטחה.
הים האדום מארח ממלכה של יצורים מרתקים בצבעים מרהיבים, מה שהופך כל טבילה במים לחוויה מהפנטת. באילת יש הרבה אתרי צלילה ושנורקלינג מצוינים לאורך החופים הקסומים - המגוון הרחב של הדגים האקזוטיים והצבעוניים השוחים בשוניות האלמוגים הם ממש חגיגה לעיניים! ובמקרה שבו אינכם רוצים להירטב ועדיין מעוניינים לקחת חלק בחיי המים המפורסמים של אילת, תוכלו לשוט על יאכטה באילת ולהינות מהקרבה לים. 
גם מתחת למים
כמובן, אפשר לשלב שיט על יאכטה עם שנורקלינג. לאחר שהיאכטה עוגנת, ניתן בקלות לקפוץ למים הקרים והעמוקים, לשנרקל ולצפות בחיי הים הצבעוניים של הים האדום. לאחר מכן ניתן להירגע עם כיבוד, משקאות ומוזיקה על הסיפון בדרך חזרה למרינה הצפונית. איתנו תוכלו לשכור יאכטה ולתכנן את ההפלגה שלכם עם צוות הייעוץ שלנו - יחד נבחר את כל הפרטים והתוספות על מנת להפוך את ההרפתקה שלכם לבלתי נשכחת.
נסו את חווית היאכטה שלנו למגוון אירועים
כבר אמרנו שאין כמו לצאת לים הפתוח כדי להתנתק מהשגרה השוחקת? בדיוק מהסיבה הזו, השכרת יאכטות הפכה להיות טרנד מאד חם לאחרונה עבור כל מני סוגי אירועים - מסיבות, ימי הולדת ושאר אירועים מיוחדים מתבצעים היום תוך כדי ההפלגה על היאכטה בלב הים. היום אפשרי לארגן כל אירוע שבא לכם ביוקרה וסטייל תוך כדי שיט באילת. בסעיפים הבאים נפרט מעט על סוגי אירועים פופולריים לדוגמה.
1. בילוי זוגי
אנחנו ביאכטה זינו סטאר מעודדים זוגות שמעוניינים להינות מזמן איכות רומנטי יחד להזמין אצלינו הפלגה על היאכטה באילת. יום כיף זוגי רומנטי על הים יכול לחולל פלאים לזוגיות שלכם, במיוחד על גבי היאכטה היפייפיה שלנו ועם השירות המפנק שלנו. תוכלו לקבוע הפלגות פרטיות בהפתעה עבור האהובים או האהובות שלכם או שלכן, בין אם עבור אירוע מיוחד או סתם כדי לפרגן, ואנחנו מבטיחים לכם שיהיה מדובר בסיפור הצלחה מסחרר.
2. ימי הולדת
ימי הולדת הם הזדמנות נפלאה להפגין יצירתיות ומקוריות בתכנון מסיבה מיוחדת, בין אם בשביל עצמינו ובין אם בשביל קרובי משפחה, חברים ועוד. תגידו את האמת - חשבתם פעם על מסיבת יום הולדת על גבי יאכטה? מומלץ מאד לקבוע הפלגות למשפחות והפלגות לימי הולדת כי ללא ספק מדובר בחוויה שונה לגמרי מכפי שהתרגלנו, ואם תלכו על זה מובטחת לכם הנאה אדירה.
ים, שתייה, מוזיקה, פינוקים ועוד יחכו לכם על הסיפון רחוק מהשגרה ומשאר הציבור - לא מדובר בעוד מסעדה או אולם אירועים לאוסף אלא בחוויה שכולה מתרחשת בים ומלאה בסטייל יוקרתי, לכן ללא ספק מסיבת יאכטה היא אחת שלא תישכח. ניתן לשלב בין מסיבת קונספט לבין מסיבה על היאכטה ולהיערך בהתאם, אבל הניסיון מלמד שדי באווירת הים כדי לסחוף את החוגגים ולציין את האירוע המשמח שלכם.
3. מסיבת רווקות/רווקים
כפי שכבר כתבנו, אחד היתרונות הכי גדולים למסיבת יאכטה היא האפשרות להתרחק מהמולת הציבור ולחגוג באופן מבודד, בלב הים. אפשר לשלב בין משקאות, נשנושים, אוכל ועוד עם שחייה, וכל אלה בלי שזרים יפריעו לתחושת המרחב שלכם. האווירה האינטימית הזו מתאימה בין היתר לאירוע של מסיבת רווקות/רווקים, לפני אירוע החתונה הגדול שנוטה להיות גם מאד מלחיץ עבור חלק גדול מהאנשים.
מומלץ ביותר לקבוע הפלגה קבוצתית באילת ולשלב אותה עם פעילויות ימיות שונות שניתן לעשות מהיאכטה, כמו שנורקלינג. על היאכטה מתאפשר מגוון פעילויות ככה שכל אחד בקבוצה יכול למצוא משהו שהוא אוהב.
4. הצעות נישואין
אחת המתנות וההפתעות הכי טובות שאפשר לבקש היא הצעת נישואין על יאכטה - האוויר הצלול, המרחבים האדירים לצד האינטימיות שבלב הים יעניקו לרגע הצעת הנישואין קסם מיוחד והיא בהחלט לא תישכח לעולם. כמו כן, הצעת נישואין ביאכטה מפוארת זו דרך טובה לסמל את תחילת הדרך ולזמן מזל טוב.
5. ימי כיף לעובדים
אם חשבתם על האפשרות של ימי כיף לעובדים על יאכטה וודאי תשמחו מאד לגלות שזה לא רק אפשרי אלא גם מאד מומלץ. הפלגות לקבוצות באילת נחשבת למעשה בתור חוויה מאד מגבשת מפאת הייחוד שבה. כמו כן יש שפע אפשרויות שניתן לעשות יחד על היאכטה, והכל באווירה מפנקת ומלאת פאר. כמו כן, חשוב לנו לעמוד בציפיות שלכם, ונעשה הכל כדי לממש את הפנטזיה שלכם על האירוע או יום הגיבוש המושלם.
הזמן הטוב ביותר לבקר באילת על יאכטה זינו סטאר
הזמן הטוב ביותר לבקר באילת ללא ספק תלוי בטעמכם האישי. חשוב לזכור שבאילת החורף נמשך מדצמבר עד פברואר, כאשר טמפרטורות היום הן בממוצע 20-25 מעלות עם סיכויים מועטים מאד לגשם. מזג האוויר הזה מאפשר למבקרים בעיר להינות באופן אידיאלי מהליכה בהרי אילת, פעילויות ספורט מהנות או בכל אחד מעשרות אירועי הפסטיבל המתרחשים בעיר. גם רחצה וצלילה באים בחשבון אולם צריך להתחשב בכך שקר יותר מבדרך כלל.
ממרץ ועד סוף נובמבר מזג האוויר הוא קיצי וחם עם טמפרטורות ממוצעות של כ-30 מעלות ביום ו-20 מעלות בלילה. במהלך שיא עונת התיירות של אילת המעלות אף מטפסות לעיתים לכ-40 מעלות, בעוד החופים עמוסים מאד במבקרים ישראלים וזרים אשר באים להינות ממימי הים ולהשתזף על החוף. זו הזדמנות טובה להדגיש שעל היאכטה תוכלו להינות מהשמש ומהים בלי לסבול כלל מעומס מבקרים שכן היאכטה כולה שלכם ולשירותכם.
לסיכום, הפלגה ביאכטה זינו סטאר באילת זו חוויה מעוררת השראה


דברים רבים מספקים לנו השראה - לחזות בסיפורי הצלחה או הישגים גדולים, להאזין לרעיונות של אנשים בעלי השפעה, ולפעמים גם רק היופי העירום של הטבע שמזכיר לנו כמה מזל יש לנו בכלל להיות בחיים. בדיוק בשביל זה יש יאכטה - כדי לברוח מהתנועה המתמדת והבלתי פוסקת של השגרה ולהינות מהשלווה של הים בלי להתאמץ ובתנאים מפנקים. מהסיבה הזו אין עוד חופשה שזהה לשיט על יאכטה. אם תתנו לנו, נארגן לכם אירוע על היאכטה שלנו ונהפוך אותו לחוויה מושלמת. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר.
הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

שייט באילת 

זינוסטאר

שייט באילת - זינוסטאר

התקשרו עכשיו

faded-triangle-top
wavy-dashed-top
faded-slant-top

תפילה לעוברי ימים ונהרות מהרמב"ן זצ"ל:

יְהִי רָצוֹן מִלְפָנֶיךָ יְהֹוָה אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי, אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב, הָאֵל הַגָּדוֹל הַגִּבּוֹר וְהַנּוֹרָא הַמֻּכְתָּר בְכֶתֶר הָאֱמוּנָה, שֶׁתַּעֲשֶׂה לְמַעַן קְדֻשַּׁת שְׁלֹשׁ עֶשְׂרֵה מִדּוֹתֶיךָ שֶׁל רַחֲמִים, וּלְמַעַן קְדֻשַּׁת שַׁעֲרֵי הָרַחֲמִים, וּלְמַעַן זְכוּת יְשֵנֵי חֶבְרוֹן אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב אֲהוּבֶיךָ וּתְמִימֶיךָ, וּלְמַעַן זְכוּת עֲקֵדָתוֹ שֶׁל יִצְחָק יְחִידֶךָ שֶׁנֶּעֱקַד עַל גַּב הַמִּזְבֵּחַ וְהָיָה עוֹלָה תְמִימָה קְדוֹשָׁה וּטְהוֹרָה. וּלְמַעַן זְכוּתָם וּקְדֻשָּׁתָם וּנְבוּאָתָם שֶׁל שְׁמוּאֵל הַנָּבִיא וְשֶׁל אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא וְשֶׁל אֱלִישָׁע הַנָּבִיא נְבִיאֶיךָ נְבִיאֵי אֶמֶת, וּלְּמַעַן זְכוּת כָּל הַצַּדִּיקִים וְהַחֲסִידִים שֶׁהָיוּ בְּכָל דּוֹר מְגִנִּים עַל יִשְׂרָאֵל, תַּעֲמִיד הַיָּם (הַנָּהָר) מִזַּעְפּוֹ, וְיֶחֱשׁוּ גַלָּיו, וְתַעֲשֶׂה רְצוֹן לִבֵּנוּ וְתוֹלִיכֵנוּ מְהֵרָה אֶל מְחוֹז חֶפְצֵנוּ לְטוֹבָה, כַּאֲשֶׁר בְּיָדְךָ לַעֲשׂוֹת, וְתִשְׁמַע תְּפִלָּתֵנוּ וְתַאֲזִין תְּחִנָּתֵנוּ וַעֲנֵנוּ בְּשָׁעָה הַזֹּאת שֶׁאָנוּ מִתְפַּלְּלִים וּמִתְחַנְּנִים לְפָנֶיךָ, וְתוֹלִיכֵנוּ בְּנַחַת רוּחַ טוֹב כְּפִי הַצֹּרֶךְ, וְתִשְׁמְרֵנוּ מֵהֲמוֹן גַּלִּים וּמִשְּׁאוֹן מִשְׁבְּרֵי יָם, מֵרוּחַ סֹעָה מִסַּעַר וּמִצַּעַר וּמִבִּלְבּוּל עִתִּים וּמֵחִלּוּף זְמַנִּים וּמֵהַבְּרִיּוֹת הָרָעוֹת הַגְּדֵלוֹת בַּיָּם וּבַיַּבָּשָׁה, וּמִכָּל צָרָה וּמִכָּל הֶפְסֵד. וְאַל יְעַכְּבֵנוּ לֹא מַשְֹׁטִין וְלֹא מֵצַּר וְלֹא מַזִּיק וְלֹא מְבַלְבֵּל וְלֹא מַפְחִיד וְלֹא מְאַיֵּם. וְתוֹצִיא רוּחַ טוֹב מֵאוֹצְרוֹתֶיךָ לְהַנְהִיג הַסְּפִינָה, וְחַזֵּק כָּל תּוֹפְשֵׂי מָשׁוֹט וּמַנְהִיגֶיהָ וּמַלָּחֶיהָ וְחוֹבְלֶיהָ וְאָמָנֶיהָ שֶׁיִּנְהֲגוּ אוֹתָהּ כָּרָאוּי, בְּלֹא עַצְלוּת וּבְלֹא חִשּׁוּל וּבְלֹא תִשּׁוּת כֹּחַ, וְהַגִּיעֵנוּ אֶל מְחוֹז חֶפְצֵנוּ בְּלִי שׁוּם הֶזֵּק וּבְלִי שׁוּם צַעַר וּבְלִי שׁוּם פַּחַד, כִּי אַתָּה מוֹשֵׁל בְּגֵאוּת הַיָּם בְּשׂוֹא גַלָּיו אַתָּה תְשַׁבְּחֵם. הָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וְיֶחֱשׁוּ גַלָּיו. שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי, אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ. וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם, הַלְלוּיָהּ:

© 2020 YourCompany

כלי נגישות
הגדלת כתב הקטנת כתב סקאלה אפורה חדות גבוהה ניגודיות הפוכה תאורת רקע הדגשת קישורים גופן קריא איפוס