שייט באילת - שייט לקבוצות באילת

החלטתם לצאת לשייט או הפלגה באילת? כדאי שתדעו למי לפנות. אנחנו בזינוסטאר נדאג לכם מהרגע הראשון ונעשה הכל כדי שתהיו מרוצים. כדאי לבחור בנו בגלל ניסיון, איכות וכמובן ספינה שקשה להתעלם ממנה. אנחנו מכירים היטב את מסלולי ההפלגות במפרץ אילת ומאחורינו עשרות אלפי לקוחות מרוצים. לאורך השנים ליווינו בהפלגות סלבריטאים ומפורסמים, אורחים מהארץ ומחו"ל, משפחות עם ילדים, בני זוג, קבוצות חברים ועוד.

הפלגה עם זינוסטאר תהיה חוויה שלא תשכחו כל החיים. ראשית, רק אצלנו תוכלו לתאם הפלגה לטאבה כדי לראות מקרוב את כל האטרקציות של ים סוף ומפרץ אילת. ההפלגות יוצאות לדרך כל השנה למעט שבתות וחגים. שנית, יש אפשרות לתאם הפלגה פרטית לזמן השקעה. אם עד היום התפשרתם על צפייה בשקיעה מהחוף בלבד, הגיע הזמן שתעלו את הרמה: הצטרפו עכשיו לזינוסטאר ובואו לראות ממה כולם מתלהבים.

מבצעים ומחירים נוחים על שייט באילת לכל מטרה

לא משנה מה מטרת השייט או איך תרצו להעביר את השעות הקרובות במפרץ אילת, לנו בזינוסטאר יש פתרון עבורכם. התייעצו איתנו לגבי הפלגות מיוחדות ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית. בואו לשמוע על מבצעים ומחירים נוחים לשייט באילת לכל מטרה. הסקיפר שלנו ייתן הדרכה מקצועית לאורך השייט, הילדים שלכם ייצאו מרוצים ואתם תוכלו לחזור הביתה עם סל שלם של חוויות בלתי נשכחות.

מלבד האמור לעיל, מי שמפליג בזינוסטאר מקבל ארוחת צהריים כשרה ומושקעת שמוגשת לצד בר משקאות מפנק. אתם לא צריכים לעשות כלום כדי ליהנות מההפלגה אלא רק ליצור איתנו קשר ולתאם שעה ויום. תנו למומחים של זינוסטאר לארגן עבורכם הרפתקאה על מי ים סוף. בואו ליהנות משלל אופציות וצאו לשייט של פעם בחיים.

?מה הם היתרונות בשייט לקבוצות באילת ביאכטה זינוסטאר

שייט לאורך הים האדום עם נופים מדהימים

הפלגה במימי מפרץ אילת היא חוויה כל ימות השנה ובכל שעה, אבל אנחנו ממליצים על הפלגה בזמן השקיעה כדי להינות מצבעי השקיעה מעל הרי אדום. אמנם לא תקבלו ארוחת צהריים כמו בהפלגת צהריים אבל תיהנו מקפה ועוגה משובחים במיוחד.

אטרקציות מיוחדות במהלך ההפלגה

בהפלגה קבוצתית באילת ניתן לשלב פעילויות ימיות שונות, למשל שחייה, מצנחי ים, אבובים, בננות, אופנועי ים ואפילו מזרוני ים. המשמעות היא שכל אחד בקבוצה ימצא משהו שהוא אוהב כך שהשיט יהפוך להצלחה מסחררת.

התאמה אישית של שייט באילת לפי בקשת הלקוח

בשייט קבוצתי באילת ניתן להתאמה אישית וניתן לערוך במהלכו ארועים שונים, למשל ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות ועוד כיד הדמיון הטובה.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

הפלגות לקבוצות

הפלגות לקבוצות של עד 50 איש
עם אוכל מעולה וכיף שלא נגמר.

שייט באילת 

זינוסטאר

שייט באילת - זינוסטאר

התקשרו עכשיו

שייט באילת - זינוסטאר |הפלגה לקבוצות באילת
שייט באילת - זינוסטאר |הפלגה לקבוצות באילת
שייט באילת - זינוסטאר |הפלגה לקבוצות באילת

תפילה לעוברי ימים ונהרות מהרמב"ן זצ"ל:

יְהִי רָצוֹן מִלְפָנֶיךָ יְהֹוָה אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי, אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב, הָאֵל הַגָּדוֹל הַגִּבּוֹר וְהַנּוֹרָא הַמֻּכְתָּר בְכֶתֶר הָאֱמוּנָה, שֶׁתַּעֲשֶׂה לְמַעַן קְדֻשַּׁת שְׁלֹשׁ עֶשְׂרֵה מִדּוֹתֶיךָ שֶׁל רַחֲמִים, וּלְמַעַן קְדֻשַּׁת שַׁעֲרֵי הָרַחֲמִים, וּלְמַעַן זְכוּת יְשֵנֵי חֶבְרוֹן אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב אֲהוּבֶיךָ וּתְמִימֶיךָ, וּלְמַעַן זְכוּת עֲקֵדָתוֹ שֶׁל יִצְחָק יְחִידֶךָ שֶׁנֶּעֱקַד עַל גַּב הַמִּזְבֵּחַ וְהָיָה עוֹלָה תְמִימָה קְדוֹשָׁה וּטְהוֹרָה. וּלְמַעַן זְכוּתָם וּקְדֻשָּׁתָם וּנְבוּאָתָם שֶׁל שְׁמוּאֵל הַנָּבִיא וְשֶׁל אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא וְשֶׁל אֱלִישָׁע הַנָּבִיא נְבִיאֶיךָ נְבִיאֵי אֶמֶת, וּלְּמַעַן זְכוּת כָּל הַצַּדִּיקִים וְהַחֲסִידִים שֶׁהָיוּ בְּכָל דּוֹר מְגִנִּים עַל יִשְׂרָאֵל, תַּעֲמִיד הַיָּם (הַנָּהָר) מִזַּעְפּוֹ, וְיֶחֱשׁוּ גַלָּיו, וְתַעֲשֶׂה רְצוֹן לִבֵּנוּ וְתוֹלִיכֵנוּ מְהֵרָה אֶל מְחוֹז חֶפְצֵנוּ לְטוֹבָה, כַּאֲשֶׁר בְּיָדְךָ לַעֲשׂוֹת, וְתִשְׁמַע תְּפִלָּתֵנוּ וְתַאֲזִין תְּחִנָּתֵנוּ וַעֲנֵנוּ בְּשָׁעָה הַזֹּאת שֶׁאָנוּ מִתְפַּלְּלִים וּמִתְחַנְּנִים לְפָנֶיךָ, וְתוֹלִיכֵנוּ בְּנַחַת רוּחַ טוֹב כְּפִי הַצֹּרֶךְ, וְתִשְׁמְרֵנוּ מֵהֲמוֹן גַּלִּים וּמִשְּׁאוֹן מִשְׁבְּרֵי יָם, מֵרוּחַ סֹעָה מִסַּעַר וּמִצַּעַר וּמִבִּלְבּוּל עִתִּים וּמֵחִלּוּף זְמַנִּים וּמֵהַבְּרִיּוֹת הָרָעוֹת הַגְּדֵלוֹת בַּיָּם וּבַיַּבָּשָׁה, וּמִכָּל צָרָה וּמִכָּל הֶפְסֵד. וְאַל יְעַכְּבֵנוּ לֹא מַשְֹׁטִין וְלֹא מֵצַּר וְלֹא מַזִּיק וְלֹא מְבַלְבֵּל וְלֹא מַפְחִיד וְלֹא מְאַיֵּם. וְתוֹצִיא רוּחַ טוֹב מֵאוֹצְרוֹתֶיךָ לְהַנְהִיג הַסְּפִינָה, וְחַזֵּק כָּל תּוֹפְשֵׂי מָשׁוֹט וּמַנְהִיגֶיהָ וּמַלָּחֶיהָ וְחוֹבְלֶיהָ וְאָמָנֶיהָ שֶׁיִּנְהֲגוּ אוֹתָהּ כָּרָאוּי, בְּלֹא עַצְלוּת וּבְלֹא חִשּׁוּל וּבְלֹא תִשּׁוּת כֹּחַ, וְהַגִּיעֵנוּ אֶל מְחוֹז חֶפְצֵנוּ בְּלִי שׁוּם הֶזֵּק וּבְלִי שׁוּם צַעַר וּבְלִי שׁוּם פַּחַד, כִּי אַתָּה מוֹשֵׁל בְּגֵאוּת הַיָּם בְּשׂוֹא גַלָּיו אַתָּה תְשַׁבְּחֵם. הָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וְיֶחֱשׁוּ גַלָּיו. שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי, אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ. וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם, הַלְלוּיָהּ:

© 2020 YourCompany

כלי נגישות
הגדלת כתב הקטנת כתב סקאלה אפורה חדות גבוהה ניגודיות הפוכה תאורת רקע הדגשת קישורים גופן קריא איפוס